dinsdag 5 november 2013

Essence kwasten review

Dit is de eerst review van deze site en ik wens jullie heel veel plezier!

Ik begin met de smokey brush!


Ik ben heel erg enthousiast over deze kwast want hij is echt super zacht, en ik ben er heel erg blij mee want je kan hem ook super goed gebruiken als blending brush!

Deze kwast kost:   €1,29

Nu ga ik verder met de andere oogschaduwkwast.



Dit vind ik wel een mooie kwast maar ik vind hem niet super fijn werken.

Deze kwast kost:  €1,29

De volgende kwast van Essence is de poeder kwast.



Deze vind ik er super mooi uitzien, is ook heel erg zacht maar hij is te klein voor je gezicht vind ik, ik vind hem veel beter als blush kwast!

Deze kwast kost:  €2,99

Nu ga ik verder met de echte blush kwast en die is mooi roze.


  
Over deze kwast heb ik niet zoveel te zeggen want hij doet zijn werk gewoon en hij is zacht!?

Deze kwast kost:  €2,75

Nu ga ik verder met mijn favoriet: De kabuki kwast!!



Deze is super zacht, lekker groot en heel mooi!

Deze kwast kost:  €3,99

Nu ga ik verder met de eyeliner kwast van essence. Ik vind trouwens dat ze de laatste tijd heel erg veel fijne en mooie kwasten in hun assortiment hebben!! 

zo ziet ie er uit:

Photobucket

Heel fijn om mee te werken en zoals altijd weer heel erg zacht!

Deze kwast kost:  €1,49

Nu begin ik alweer met de laatste! Ik weet niet zeker of ik dit wel een kwast ofzo kan noemen want het zijn de make up sponges dus ik weet het eigenlijk niet maar ik doe ze gewoon in deze review.



Ik hou hiet echt niet van want je krijgt er echt een pannenkoeken gezicht van en het is net of je een masker op je gezicht hebt dus je kan het niet goed verdelen en ik word er echt niet enthousiast van!

Dit was mijn review over de kwasten van essence. Dit zijn trouwens niet alle kwasten want bijvoorbeeld de dupe van de beautyblender heb ik niet omdat hij er niet was.

-xxx- Lynn




Geen opmerkingen:

Een reactie posten