dinsdag 5 november 2013

Even voorstelen...

Wij zijn een blog begonnen : www.glamerousxbeauty.blogspot.nl
Wij vonden het leuk om samen een blog te maken over: lifestyle,beauty,diy,tips.
En we hebben zelf ook een aparte blog als je daar een kijkje op wil nemen dan hebben wij de website voor jullie,maar eerst gaan wij ons voorstellen lees snel verder!

Hoi ik ben Lynn ,
Ik ben 12 jaar oud. Ik heb een eigen blog www.beautyxyouandme.blogspot.nl
Ik hou van make up ik begon met op youtube filmpjes te kijken van beautygloss.
Ik vond het super leuk om te kijken dus ik dacht laat ik zelf ook een blog beginnen !
Dus dat deed ik de link staat er. Ik had ook al best veel make up en nu nog steeds.
Ik vond het leuk om het te sparen en me zus had ook heel veel make up.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden, en ik wil nog zeggen dat ik ook een youtube acount ga aanmaken...
Au revour ! xx

hay ik ben Dalila,ik heb ook een eige blog : www.beautyxyou.blogspot.nl
En ik ben 12 jaar oud en ik ben gebooren op 6 september 2001.
Ik volg al Beautygloss sinds 2009 ! Ik hou van make up ik heb wel veel geld er aan gegeven, maar ik begon er mee omdat ik het zo leuk vond en me veel intressen der in had!
Ik heb ook een youtube kanaal waar ik filmpjes maak over beauty,lifestyle en diy.
Ik heet: dalila bouharat en ik heb daar ook wat muziek filmpjes!
Au revour ! xx



-XXX- LYNN&DALILA



Geen opmerkingen:

Een reactie posten